یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۱
ویجت ها و آخرین اخبار
تیتر یک و اخبار برگزیده
آخرین اخبار، ویجت ها و جدول ها

گفتگوی هنرمندنیوز با یکی از پرمخاطب ترین بلاگرهای اینستاگرام

آزاده Pmu blogger، که مخاطبانش او را با نام «آدذی» می شناسند، متولد نه شهریور هزار و سیصد و شصت و نه، تهران، فوق لیسانس صنایع غذایی و یکی از پرمخاطب ترین هنرمندان دنیای مجازی در حوزه زیبایی است.
آزاده Pmu blogger، که مخاطبانش او را با نام «آدذی» می شناسند، متولد نه شهریور هزار و سیصد و شصت و نه، تهران، فوق لیسانس صنایع غذایی و یکی از پرمخاطب ترین هنرمندان دنیای مجازی در حوزه زیبایی است.

هنرمندنیوز: با  آزاده Pmu blogger که مخاطبانش او را با نام «آدذی» می شناسند و از خوش ایده ترین بلاگرهای دنیای مجازی است گفتگویی کوتاه داشته ایم که با هم می خوانیم.

چرا فضای مجازی را برای تبلیغ کارهایتان انتخاب کرده اید؟

فضای مجازی گاها انتخاب نیست و یک الزام است، لازم به ذکر است که من تبلیغ  چیزی را نمی کنم و در واقع از آنجایی که هیچ اطلاعاتی با پایه علمی و به زبان فارسی در حوزه تاتو و آرایش دائم وجود ندارد، من این کمبود را حس کردم  و به عنوان اولین و تنها بلاگر آرایش دائم این پیج را به منظور بالا بردن سطح سلامت و آگاهی تمام جامعه مخصوصا خانم ها درست کردم.

انتظار این حجم از بازتاب و استقبال مخاطب را داشتید؟

همانطور که همه ما متوجه هستیم این روزها بیشتر از محتوای سرگرم کننده و... متاسفانه گاها از محتوای زرد استقبال بیشتری می شود ولی با  با وجود اینکه پیج من محتوای بسیار تخصصی دارد استقبال خوب بوده ولی برای من کافی نبوده و نیست و مطابق انتظار من نبوده است.

آزاده Pmu blogger

برای بیشتر دیدن شدن کارهایتان چه ویژه گی هایی را در نظر می گیرید؟

استقبال بیشتر وقتی صورت می گیرد که فارغ از محتوای آگاهی بخش، محتوا مطابق با ترند روز باشد، همانطور که قبل تر اشاره کردم متاسفانه محتوای زرد این روزها بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و از آنجایی که هدف من فراتر از عدد فالور و... است سعی می کنم محتوای خودم را با فرمول های جدیدتری ارایه کنم که هم مخاطب بپسندد و هم از هدف خودم فاصله نگیرم‌، درست است که کار و زحمت من چند برابر می شود ولی من برای شخصیت خودم و شعور مخاطب ارزش زیادی قائل هستم، اخیرا دارم روی یک سری ایده های جدید و خلاقانه فکر می کنم که اگر درست پیش برود مطمئنا با استقبال کم نظیری رو به رو خواهم شد‌.

جالبترین اتفاقی که در فضای مجازی در مواجه با مردم تا امروز داشته اید چه بوده است؟

بهترین قسمت آن برای من دعوت شدنم در ایونت برند آمیا بود که از پیشتازان صنعت آرایش دائم در جهان هستند و این اتفاق‌ دقیقا در سالگرد یکسالگی پیج اتفاق افتاد ‌ ‌که موفقیت بزرگی برای من و پیجم محسوب می شود، در آن ایونت با بسیاری از مدرس ها و مربی ها و پیگمنترهای درجه یک ملاقات کردم که البته آنقدر به من لطف داشتند که واقعا سورپرایز شدم و خاطره ای فراموش نشدنی برای من شد‌.

بازتاب و دیده شدن کارهای شما در دوران کرونا سیر صعودی داشته یا با کاهش روبرو شده است؟

برآیند نکات مثبت و منفی به نظرم خنثی بوده‌ است، از طرفی کرونا باعث افزایش ترافیک اینستاگرام شد و از طرف دیگر واقعیت این است که فضای مجازی اشباع شده و این موضوع کار را هر رو سخت تر می کند ولی من از داشتن این پیج هدف با ارزشی دارم و مطمئنم در دراز مدت مخاطب متوجه این تمایز خواهد شد.

زیبایی و شکیل بودن چقدر برای عموم مردم مهم است؟

به نظرمن اول باید موضع خودمان را در خصوص تعریف از زیبایی  مشخص کنیم‌ و چیزی که واضح و مبرهن است این است که ما اغراق آمیز و بیمارگونه به این موضوع می پردازیم ‌و این از دید من تبدیل به یک معضل شده است، متاسفانه تعریف عموم مردم خاورمیانه از زیبایی خلاصه شده به بینی کوچیک و عروسکی، فک زاویه دار، ابرو و شقیقه لیف شده، لب های حجیم و اندام پرفکت و بی نقص‌، اما زیبایی برای من مفهوم دیگری دارد، زیبایی از دید من یعنی چهره اصیل، چهره ای که دستکاری نشده و اصالت دارد، چهره های طبیعی انرژی دارند که به نظر من با دست بردن در صورت آن انرژی را از بین می بریم و به شکلی می شود همان جمله ی معروف شازده کوچولو وقتی که می گوید زیبایید اما تو خالی، نمی شود برایتان مُرد‌! از نظر من زیبایی یعنی alba flores بازیگر اسپانیایی که هیچ کدام از معیارهای غلطی که ذکر کردم را ندارد ولی کافی است یکی از فیلمهایش را ببینید تا حرف من را درک کنید.

حرف پایانی برای مخاطبان هنرمندنیوز و خودتان؟

فضای مجازی این روزها تبدیل شده به یک مسابقه و رقابت که همه قصد دارند در این رقابت، زیباترین، خوش اندام ترین، موفق ترین، ثروتمند ترین، خوشحال ترین و ... باشند‌‌، این میل به «ترین» بودن دو پیامد منفی به دنبال خودش دارد:‌‌

یک: رواج مصرف گرایی که من به شخصه مقصر اصلی را خیلی از بلاگرها و اینفلوئنسرها می دانم با بارها تاکید کردم که چقدر با این پدیده مخالف هستم و تا جایی که ممکن است تلاش می کنم در حد توان و سواد خودم این اگاهی را در مخاطبانم ایجاد کنم‌ که مصرف گرایی آفت جامعه امروز است که به کشور ما هم ختم نمی شود و در کل دنیا دیده می شود و بزرگترین آسیب را اول به طبیعت و محیط زیست و بعد به خود مردم‌ می زند.

دو: گاها کاربرها با حضور در این فضا دچار این باور غلط می شوند که از این رقابت جا مانده اند چون به اندازه کافی زیبا نیستند، خوش اندام نیستند، موفق نیستند و...‌ این خودش می تواند بسیار آسیب زا باشد، روی صحبت من با آن دسته از عزیزانی که است که این چند جمله من برای آنها آشنا بود و آن را لمس کرده اند، اگر فضای مجازی و افراد خاصی این حس را در شما ایجاد کرده اند باید بدانید که لازم است همین الان اینستاگرامتان را ببندید و روی خودتان کار کنید و وقتی دوباره برگشتید، یک اصلاح اساسی در لیست فالویینگهایتان ایجاد کنید، شما به اندازه کافی زیبا هستید، با سواد هستید، با ارزش هستید و دارید تلاش خودتان را برای موفقیت می کنید، ‌خودتان را درگیر زرق و برق پوچ و تو خالی صفحات مجازی نکنید.

  • عباسعلی اسکتی

تبلیغات

دیدگاه ها:

ارسال دیدگاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا بر روی کادر «من ربات نیستم» کلیک کنید.
پس از تایید، دکمه «ارسال دیدگاه» نمایان خواهد شد که با کلیک بر روی آن می توانید دیدگاه خود را ارسال نمایید..