چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ ۲۹ ژوئن ۲۰۲۲
ویجت ها و آخرین اخبار
تیتر یک و اخبار برگزیده
آخرین اخبار، ویجت ها و جدول ها

لطفا روند شفاف‌سازی را متوقف نکنید...

علی فروغی مدیر شبکه سه فردی رسانه‌ای است. این را بدون در نظر گرفتن کارنامه فعالیتش در حوزه سازمان، می‌توان از نوع عملکردش و بازخورد آن در رسانه‌های اجتماعی شاهد بود. او در آذرماه ۹۷ این گونه توئیت کرد: «در هفته‌ای که گذشت آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی سازمان که در معاونت پژوهش و نظارت قرار دارد به دستم رسید...
علی فروغی مدیر شبکه سه فردی رسانه‌ای است. این را بدون در نظر گرفتن کارنامه فعالیتش در حوزه سازمان، می‌توان از نوع عملکردش و بازخورد آن در رسانه‌های اجتماعی شاهد بود. او در آذرماه ۹۷ این گونه توئیت کرد: «در هفته‌ای که گذشت آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی سازمان که در معاونت پژوهش و نظارت قرار دارد به دستم رسید...

هنرمندنیوزعلی فروغی مدیر شبکه سه فردی رسانه‌ای است. این را بدون در نظر گرفتن کارنامه فعالیتش در حوزه سازمان، می‌توان از نوع عملکردش و بازخورد آن در رسانه‌های اجتماعی شاهد بود. او در آذرماه ۹۷ این گونه توئیت کرد: «در هفته‌ای که گذشت آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی سازمان که در معاونت پژوهش و نظارت قرار دارد به دستم رسید. خستگی همه این ۶ ماه از تن و بدنمان درآمد. رشد بالای برنامه‌های شبکه سه و اقبال مردم در شرایطی که تلاش کردیم در کنار جذاب‌تر کردن کنداکتور به محتوای برنامه‌ها توجه بیشتری کنیم، بسیار امیدوارکننده است.

آقای دکتر میرباقری توصیه کردند آن را به مردم و مخاطبان شبکه منعکس کنیم؛ لذا درصد رشد مربوط به برنامه‌هایی که در این نوبت بررسی شده‌،اند را عرض می‌کنم:

۱. برنده باش ۲۱.۵ ٪

۲. فوتبال برتر.۱۱.۷٪

۳. حالا خورشید۱۰.۴ ٪

۴. گزارش ورزشی ۶.۳ ٪

۵. بدون توقف ۳.۳ ٪

۶. سمت خدا۲.۹ ٪

۷. نود۱.۵ ٪

۸. کیوسک ۰.۷ ٪

ایشان عملکرد خود را این‌گونه به سمع و نظر مخاطب رساند و در پی‌نوشت‌ها در همین توئیت خبر از اتفاقات خوب در حوزه سریال داده است.

اما امروز وضعیت شبکه سه در چه سطحی است؟

آقای فروغی امروز در سریال‌هایی که در شبکه سه پخش کردید و می‌کنید از هر ترفندی برای جذب مخاطب استفاده کردید؛ حتی دست به دامن شاخ‌های اینستاگرامی شدید اما با این وجود سریال «آخر خط» نتوانست مخاطب را جذب کند. حتی لایوهای این شاخ اینستاگرامی با شاخ‌های آنطرف آب هم نظر مخاطب را جذب نکرد. مجموعه «سرباز» با آن همه لابی‌گری رسانه‌ای هم نتوانست نظر بیننده را جلب کند. از سریال‌های پخش شده در نوروز و سال ۹۸ می‌گذریم!

امروز اگر بخواهید توئیت کنید چه چیزی برای بازگو کردن و رسانه‌ای کردن مدیریت‌تان بر شبکه‌ای که بودجه‌اش چند برابر برخی از شبکه‌ها است، دارید؟

شما که اهل دین و دینداری هستید چرا هزینه کرد برنامه‌هایی که متاسفانه با هر ترفندی نتوانست مخاطب را همراه کند منتشر نمی‌کنید و شفاف‌سازی را از شبکه خود آغاز نمی‌کنید.

به نظر می‌رسد شبکه سه در یکی دو سال اخیر تنها جایگاهی برای پرش و پلکانی برای حرکت مدیران میانی آن به بخش‌های دیگر سازمان و تصاحب مدیریت‌های بالاتر شده است. نکند این روند برای مدیریت ارشد این شبکه هم وجود داشته باشد؟ مدیرانی که با حکم حضرتعالی به  این شبکه وارد شدند و با ایجاد رزومه و سابقه کاری امروز توانستند جایگاه مورد نظرشان را به دست بیاورند. واقعا فردی که قائم مقام مدیر فیلم و سریال شبکه بوده است اگر توانمندی لازم را نداشته (که با این وضعیت سریال‌ها کاملا قابل مشاهده است) چرا در این مقام قرار گرفت.

آقای فروغی مخاطب و کارشناسان این عرصه منتظر توئیت شما درباره برنامه‌های پخش شده از شبکه سه، میزان مخاطب و شفاف‌سازی مالی در حوزه تولیدات این شبکه هستند.

چرا برای مخاطب نمی‌گویید دلیل ریزش ۱۰.۵ درصدی مخاطبان شبکه سه چیست؟

لطفا روند شفاف‌سازی را متوقف نکنید...

تبلیغات

ارسال دیدگاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا بر روی کادر «من ربات نیستم» کلیک کنید.
پس از تایید، دکمه «ارسال دیدگاه» نمایان خواهد شد که با کلیک بر روی آن می توانید دیدگاه خود را ارسال نمایید..