سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳ آوریل ۲۰۲۱
ویجت ها و آخرین اخبار
تیتر یک و اخبار برگزیده
آخرین اخبار، ویجت ها و جدول ها

پیرو تشکیل صنف های مستقل انجمن های زیر مجموعه خانه تئاتر، انجمن صنفی تبلیغات تئاتر تشکیل می شود.
پیرو تشکیل صنف های مستقل انجمن های زیر مجموعه خانه تئاتر، انجمن صنفی تبلیغات تئاتر تشکیل می شود.

هنرمندنیوز: این کانون تازه تاسیس که با عضویت فعالین عرصه رسانه و تبلیغات تئاتر، کمتر از دو سال است تشکیل و به مجموعه انجمن های خانه تئاتر اضافه شده است، در پی ایجاد تغییر روش در اساس کاربری موسسه فرهنگی و هنری خانه تئاتر و ایجاد صنوف مستقل رسمی با عناوین مشاغل هنری صاحب تعریف در بین حرفه های ثبت شده در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مراحل ایجاد تشکل صنفی مرتبط با حرفه تخصصی خود، یعنی ارتباطات، رسانه و تبلیغات در حوزه هنرهای نمایشی و تئاتر، پشت سر می‌گذارد.

بنا بر این گزارش، انجمن مذکور که به تازگی اقدام به اعمال تغییرات راهبردی در ساختار هیأت مدیره خود کرده است در نظر دارد تا رویه های اجرایی خود را شفاف سازی کرده و اعضای خود را در جریان روند امور تشکیل انجمن صنفی مورد نظر قرار دهد.

به همین منظور در گزارش ذیل قید شده است که طی انتخاباتی میان دوره ای مورخ ٩٩/١١/٢١ که در هیأت مدیره این کانون صورت گرفت، «زینب لک» به عنوان رئیس و «محمد وفایی» به عنوان نایب رئیس، با اکثریت آراء اعضای هیأت مدیره کانون مذکور، انتخاب شدند. همچنین «محمدعلی شمس اصل» از عضویت در هیات مدیره، مستعفی و امیر قالیچی، عضو علی البدل اول، جایگزین وی شد.

در ادامه، جهت تعیین وضعیت روند تشکیل انجمن سراسری روابط عمومی و تبلیغات تئاتر، به عنوان اهم موضوعات در دستور کار این کانون، طبق پیگیری های مستمری که از طرف هیأت مدیره با ترکیب جدید، از مسئولین مربوط در خانه تئاتر و وزارت کار انجام و بی وقفه جریان امور دنبال شد، در نتیجه مشخص شد که درخواست تسلیمی به وزارت کار جهت تشکیل انجمن سراسری تحت عنوان روابط عمومی و تبلیغات تئاتر که در کمیسیون فراگیر فرهنگ هنر و رسانه مورخ ٩٩/٧/١، به بررسی کارشناسان این کمیسیون رسیده، مورد تایید واقع نشده و مردود اعلام شده است که مراتب طی نامه ای در تاریخ ٩٩/٧/۶ به اطلاع نمایندگان مربوط رسیده و پرونده مختومه شده است.

اما با رایزنی‌ها و پیگیری‌های «ایرج راد» رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر با کمیسیون مربوط و تماس‌های حضوری و شفاهی صورت گرفته رئیس جدید کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر با ایشان و نیز پیگیری های مستمر و بی وقفه با وزارت کار جهت احیا و به جریان انداختن مجدد درخواست تشکیل انجمن صنفی مربوط، در نهایت در روز چهارشنبه مورخ ١٣ اسفند ٩٩ اعلام شد که رویه یاد شده جهت تشکیل انجمن صنفی تبلیغات تئاتر با راهکار قانونی و در مسیر جدید دیگری، میسر شده و ممکن است. که بلافاصله مراحل اولیه آن توسط نماینده انجمن، انجام و باقی مراحل قانونی طی شده و در دست اقدام قرار گرفت.

تبلیغات

ارسال دیدگاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا بر روی کادر «من ربات نیستم» کلیک کنید.
پس از تایید، دکمه «ارسال دیدگاه» نمایان خواهد شد که با کلیک بر روی آن می توانید دیدگاه خود را ارسال نمایید..