از بلاگرى تا نتورک مارکتینگ جذاب بود!
- شناسه خبر: 63116
- تاریخ و زمان ارسال: ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰:۴۴
از بلاگرى تا برند پوشاک و نتورک مارکتینگ!؟
چرا که نه؟! مسیر جذاب و پر از فراز و نشیبى بود اما خوشحالم که در نهایت توانستم به واسطه این تجارت بزرگ بستری برای اشتغال زایی مردم عزیز کشورم ایجاد کنم.
ریشه اینهمه انرژی و اشتیاق کجاست؟
زندگی را تمام و کمال زندگی کردن، تجربه ابعاد متفاوتی از وجودم، به پایان رساندن رسالتی که به عنوان خلیفه خدا روی زمین دارم و در نهایت حرکت، حرکت و حرکت!
کمی راجع به برند مهنا شهسوار صحبت کنید.
برند مهنا شهسوار به لطف خدا با استقبال بی نظیری مواجه شد و با قدرت بیشتر می ریم برای تصرف بازارهای جهانی و مخصوصا کشورهای خاورمیانه تا به لطف خدا بتوانیم چشم اندازی که برای این برند داریم را محقق کنیم.
اولویت شما در کدام تجارت و بیزنس است؟
اولویت اول من نتورک مارکتینگ است و از خدا می خواهم راه را برای من هموار کند که بتوانم سفره پر برکت این تجارت را در تمام کشورها پهن کنم، پرچم تجارت بزرگ کشورم را در تمام کشورهای خاورمیانه و کشورهای اروپایی بکوبم و بگویم من یک ایرانی هستم که بستر درآمدزایی را برای شما ایجاد کرده ام تا این افتخار را به خودم و سازمان بی نظیر کاری ام و تمام مردم کشورم تقدیم کنم.
در حال حاضر در چند کشور فعالیت دارید؟
در حال حاضر در پنج کشور نمایندگان فعال و رسمی داریم که به لطف خدا تا سال ۱۴۰۴ در حداقل بیست کشور گستره فعالیتمان را گسترش می دهیم.
بالاتر به سازمان کاری اشاره کردید.
بله سازمان کاری من خانواده دوم من هستند و قدردان بودن تک تکشان هستم و هرچه دارم اول به لطف و عنایت خداست بعد هم همت و اتحاد خانواده بزرگ کاری ام.
چشم اندازتان ازین تجارت چیست؟
چشم انداز من این است که کمک کنم کشورم ایران جای بهتری برای زندگی بپشود و به سهم خودم کمک کنم صنعت و اقتصاد کشورم رونق پیدا کند، ابتدا واسطه اشتغال زایی برای میلیون ها نفر در کشور عزیز خودم و بعد هم در تمامی کشورها شوم.
و حرف پایانی؟
قالب از ما هست شد… نه ما از او… کمی به درون سفر کنیم تا متوجه عظمت و بزرگی خودمان بشویم و قدم در راه آرمان ها و اهداف بزرگتری برداریم.
عباسعلی اسکتی
عکس: نیلوفر زحمتکش