«محمد سلیمی» مشاور رسانهای و امور تبلیغاتی اتحادیه پوشاک شد
- شناسه خبر: 96042
- تاریخ و زمان ارسال: 3 دی 1404 ساعت 22:17

هنرمندنیوز : رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران در نشست خبری «تهرانمدکس» که اول دیماه ۱۴۰۴ برگزار شد، طی حکمی از سوی اتحادیه، توسط دکترحمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران و در حضور سرهنگ علی رفیعی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت و ابوالقاسم شیرازی رئیس انجمن ملی حمایت از زنجیره صنایع پوشاک، محمد سلیمی را بهعنوان مشاور رسانهای و امور تبلیغاتی اتحادیه پوشاک منصوب کرد.
این انتصاب با توجه به تخصص رسانهای و سابقه گسترده و درخشان محمد سلیمی در حوزه مد، سبک زندگی و رسانههای نوین صورت گرفته است.
متن حکم به شرح زیر است:
احتراما با توجه به تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور رسانهای و امور تبلیغاتی این اتحادیه منصوب میگردید. امید است در سایه عنایت الهی و با بهرهگیری از همه ظرفیتهای موجود و همکاری فرهیختگان و متخصصین امر، حداکثر تلاش خود را در جهت تحقق اهداف پیشبینیشده مصروف نمایید.
توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
امیدرضا شیرازی
رئیس اتحادیه پوشاک تهران
افق تازه در مدیریت رسانهای مدوسبک زندگی
محمد سلیمی متولد ۱۳۶۲ در تهران و فارغالتحصیل رشته ارتباطات با گرایش روابط عمومی است. وی مؤسس و مدیر شبکه «لباس تیوی» بوده و سابقه فعالیت مؤثر در حوزه تلویزیون، رسانههای نوین، برنامهسازی و فیلمسازی را در کارنامه خود دارد.

توسعه شبکه «لباس» به زیستبوم «لباس زندگی، مد و سرگرمی» با تولید برنامهها و محتوای مدرن، هوشمند و ایرانی، جریانسازی نسل نو رسانه، بهرهگیری از ظرفیت برنامهسازان و کانون مجریان رسانههای دیداری ، از جمله محورهای اصلی افق جدید مدیریت رسانهای محمد سلیمی و همکاران همراه متخصص وی خواهد بود.
همچنین با توجه به گستره نگرش و فعالیتهای وی در حوزه رسانه، این انتصاب میتواند زمینهساز تعامل هرچه بیشتر رسانهها و هنرمندان با ویژندها و برندها، مدیران کسب وکارهای حوزه سبک زندگی، تولیدکنندگان، طراحان، فروشندگان، شبکههای فروش آنلاین، بسترهای تبلیغاتی، سکوهای نوآورانه، استارتاپهای مد و دیزاین، مدپژوهی و سایر فعالان حرفهای حوزه مد و سبک زندگی کشور شود.
